Räligt varmt men klagar inte

Kunde inte sova mycket längre än tio för då var det verkligen för varmt i mitt rum. Jag ställde klockan till 8 för att säga hejdå till mitt hjärta men jag somnade visst om så sa det till han runt tio tiden. Nu är han på Liseberg och roar sig den lilla fisken och här sitter jag. Mamma är hos tandläkaren och när hon kommer tillbaka ska vi till skopunkten förhoppningsvis och köpa nya skor till mig. Kan inte gå i mina andra sandaler som jag köpte, de skär in i huden förstår ni va, inte skönt ska jag säga er!

Kollade precis färdigt på Skrållan, rusprick och knorrhane. Rätt rolig film det där. Nu ska jag kolla runder på nätet för att hitta ett par snygga skor och sen ska jag beställa en ny klänning som jag kan ha på helsingborgsfestivalen. Hihi, långt kvar men tiden går fort!

Vi hörs, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0