natti folks!

nu ska jag inte sitta och skriva mer ikväll/inatt. jag är riktigt trött, fattar däremot inte varför? vaknade skitsent hos älsklingen. aja, man kan väl inte styra det alltid eller, och har ändå inget bättre för mig! :)

imorgon/idag - fredag är planen att kanske träffa älsklingen, om han kan & om han inte kan får jag försöka hitta på något annat. det är några som frågat angående festen på klitter imorgon och jag har inte bestämt om jag ska dit eller inte, vill gärna dit fast med andreas isåfall. tycker inte om att festa utan honom om det är några jag verkligen litar på, det är inte många!

vi får se hur det blir med den saken - en sak som är säker är att jag ska passa sapmi & om de är fint väder ska jag sola. tummen upp på det!

men som sagt, ska sova nu pluttisar. kram och godnatt!

här kommer en bild på sapmi - vovven vi passar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0