Min dator död

Denna dagen har varit hård, varm och har haft väldigt mycket för mig. Gick upp i tid för att kunna köra och köpa våra cyklar, hittade en riktig snygging! Perfekt till mig. Sen blev det att åka hem och fika med mamma och syster. Vi satt och diskuterade om utemöbler och bestämde oss för att köra till Bauhaus men eftersom vi är inkompetenta utan min pappa så kunde vi inte få hem någonting men vi kommer köpa det, hundra procent säkert! Och det är riktigt fint.
Senare på dagen fixade jag i trädgården och sen mådde jag så dåligt så jag gick och la mig på ett lakan mitt på gräset, i solen - smarta jag! Not. Min syster fixade käk till mig och henne, pyttipanna med ägg och rödbetor. Mycket gott som jag hade förväntat mig. Efter maten gjorde jag ve mig och gick ut för att träffa Malin och Micke. Vi gick runder och luffade, skrattade åt ingenting och jag hade rätt kul tills skitet kom in i bilden då jag stelnade och gick hemåt.
Sen jag kom hem har jag pratat med mitt hjärta i telefon typ tjugo gånger känns det som. Planerna inför imorgon var liseberg men jag ändrade mig nyss för jag åker typ ingenting och då blir det att jag får stå och vänta på de andra & det är inte vidare skoj. Istället ska vi mysa till det ordentligt på fredag, äta ute, hyra film, kränga godis och bara älska sällskapet av varandra'♥.
Nu ska jag titta lite på film eller någonting tills min mamma kommer för då ska jag snacka med henne om hur det blev ändrat och sånt, så hon inte blir sur på mig. Orkar inte det. Vill vara hemma i sommar, med mina vänner och framför allt med min älskade älsklings andreas.
Vi hörs imorgon för min dator dör nu - rip!
Godnatt.
i miss my baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0