MIDSOMMARDAGEN

Igår var det som sagt midsommar, en rätt okej sådan. Förr i tiden firade vi alltid midsommar i Båstad, i min mormor och morfars stuga - i Hemmeslöv. Då brukade alltid jag cykla ner till stranden och ta ett dop i havet, riktigt mycket brukade det vara. Men nu är det som vilken dag som helst eftersom inget specifikt brukar hända, förutom midsommar stången.

Men nu räcker det om midsommar. Det är ny dag och jag ligger fortfarande i pyjamas i sängen. Tittar på mysteriet på greveholm för tredje gången, på två dagar. Rätt trist liv jag har egentligen. Min älskling jobbar idag och det är inget vidare fint väder så kan inte sola eller någonting. Blööö! Har försökt övertala mina föräldrar om att åka in till Helsingborg för att käka på restuarang där, men det kommer inte bli någonting av det heller för dom är så tråkiga - precis som hela denna dagen. Om dom säger ja har det skett ett under! Så om dom inte säger ja så ska jag bara ligga här och tråka ihjäl mig själv. Inget roligt inte. Hoppas ni har ett roligare liv.

Kram på er.

Ps. Här kommer en bild på mig från gårdagen. Inget märkvärdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0