Midsommar 2011

Jippi.
Dagen började med att klockan väckte mig då det blev en lång, skön dusch med rakning och hårinpackning. Häärligt! Jag gjorde ve mitt hår och satte upp det i en liten fläta på sidan och sen tog jag smink på mig & började promenera mot Andreas, mitt fina hjärta! ♥
l hemma hos honom gjorde de sig klara och vi gick över till grannarna för att äta Midsommarfrukost, eller något. Blev att mysa med katterna de har och sen att sätta sig till bords. Det serverades sill i massor, lax, tomatpaj, potatis och prinskorv & en massa mer. Jag åt inte speciellt mycket eftersom jag inte varit vaken speciellt länge för att kunna äta mig riktigt mätt.
Jag följde mitt hjärta till stationen strax innan två för han skulle ta tåget till Ängelholm, via Helsingborg klart. På vägen ner var han så extremt gullig, nästan så man började gråta så fina saker han sa. Jag är verkligen lycklig över att jag träffat honom, är så glad för min älskade man! ♥
r han hoppat på tåget promenerade jag vidare hemåt för att invänta våra egna gäster. Min släkt då, givetvis. Vi klädde midsommarstången och jag gjorde en midsommarkrans till mig, men den blev inte fin så har inte användt den. När det var uppehåll i stora Åstorp gick vi ut i trädgården några stycken och spelade några runder på kubb. Vi vann två gånger var och sen vann min syster en gång,  en singelmatch! :)

Nu har alla åkt hem och vi har haft en helt okej kväll. På grund av bråk och tjafs inom släkten som var här ikväll så var det blickar, viskningar och såna små saker som jag verkligen kan störa mig så in i helvete på & det har jag gjort. Sitter iallafall på mitt rum och har skit ont i ryggen & saknar min älskade älskling som är i Ängelholm och lever livet för fullt. ♥

nkte skicka iväg ett sms till min syster angående några saker och sen är det faktiskt dags att starta en film och lägga mig i sängen & tänka bort ett tag. Klockan är inte speciellt mycket men har ändå inget bättre för mig. Kan försöka gå upp i tid imorgon och hitta på något med någon underbaring, min älskling ska ju jobba så det blir inte med honom - sorgligt nog! Men vi får se hur det blir med det. Hoppas ni har haft en bra midsommar iallafall, utan bråk och tjafs - som jag har fått stå ut med hela dagen.

Ha det bra och vi hörs imorgon. Godnatt!

- bild på mig kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0