Man kan inte alltid vara på topp

God eftermiddag på er allesammans. Det blev ingen mer uppdatering igår utan jag gick ner och satte på tvn & kollade på den roliga teatern jag såg med familjen för någon kväll sedan men sen började ögon falla ihop så stängde ner och gick och la mig.

Imorse vaknade man runt halv elva då man somnade om ytteligare en halvtimme då man gick ner i duschen. Rakade benen och gjorde hårinpackning, underbart! Sen gick man mot stationen för att överraska mitt hjärta, men det förstördes för jag missade honom så när jag frågade vart han var så var han påväg hem, misslyckat. Men huvudsaken var att jag fick träffa honom. Följde honom hem och gick snabbt hem i det förbannade regnet.

När jag kom hem satte jag mig i soffan och slöa med pappa, som nu sover. Så är det med chillandet i detta huset. Man somnar. Tanken är att vi ska på kalas om en halvtimme och sen ber jag för alla och allt att jag får sova hos Andreas inatt - inte frågat än men hoppas dom kan tänka mina tankar eller något. Min morfar fyller 80 idag och min mormor 79 imorgon, stora dagar för dom.

Har även fått några bilder tagna, på mig idag, ni får en nu så kan jag mixa ut dom andra lite då & då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0