Godnatt yeah yeah

Haft ett par kanon dagar sen sist jag uppdaterade förutom att man har haft kontakt med falska människor. Men inte nu längre, på ett bra tag hoppas jag. Jag har minsann varit ledig från skolan ett bra tag nu och snart är det sommarlov, hur jävla bra är inte detta?

Den mesta tiden när jag varit ledig har jag varit med min älskling. Vi har promenerat en hel del och jag har tappat en massa kilo fast jag inte velat, men det är väl bra antar jag. Ska börja springa när de blir lite mer varmt och jag orkar igen. Även varit ute med Åstorps folk, saknade bara Danie - annars var alla där vad jag vet.

Nu ska jag börja lära mig spela Wow, för det ser rätt kul ut när man kollar på när Andreas spelar. Men ska testa nu. Vi hörs. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0