Ett tidigt godnatt

Nu är rummet städat och det ser helt okej ut. Mer än så behövs inte. Satt mest och mös i sängen medans jag sorterade bort en massa skräp papper. Försökte trycka ner allt i min minimala papperskorg men med våld funkar det mesta. Skolpapprerna är borta nu iallafall, borta från min syn. Haft dom liggande bredvid sängen sen jag slutade skolan och mått dåligt varje gång jag kollat på skitet, så skönt att slippa det nu.

Just nu ligger jag i min stora säng med en skål popcorn och en breezer bredvid mig. Jag är lite sugen på cola så tänkte dricka upp och sen gå ner & byta ut det mot ett stort glas kall cola. Mycket godare just nu, en kväll som denna. Kollar även på mysteriet på greveholm, denna vintertid. Brukar kolla på vinterfilmer när det är sommar på grund av att då fattar man hur skönt det är ute fast det regnar och inte är tjugo plus. Jag gör det iallafall.

Imorgon är det midsommar, en dag jag saknar hur den firades tidigare. Klockan ringer om drygt nio timmar, ska duscha och göra ve mig så gott jag kan. Vill verkligen fixa en frisyr med flätor och med blommor inne i håret. Försöker verkligen fundera på hur jag ska fixa det. Men tanken är väl att jag fixar det! :) Ska iväg klockan tolv imorgon, till min älsklings grannar. Det bästa är att jag får träffa min älskade älskling. Ska bli skönt att få träffa honom igen, sen ska han sova i Ängelholm och jobba dagen efter & då ses vi inte. Jobbigt läge men vi fixar det, vi fixar allt tillsammans - han och jag

Nu ska jag inte skriva mer strunt utan ska gå ner och hämta min underbara cola och sen kolla färdigt på filmen och när den är slut är det tid för sängen. Blir ingen sovmorgon imorgon inte!
:) Värt att gå upp tidigt för, så ska inte klaga. Men godnatt på er folks!
Och trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0