En jävla dag

Blev inget inlägg hemma hos Andreas idag, och inte direkt när jag kom hem iheller. Men har mina anledningar, inte varit på topp nu ikväll så har inte haft orken att starta datorn förrän nu. Imorse åkte jag till mitt hjärta, vi låg länge och mös i sängen & när han hoppade in i duschen gjorde jag frukost. Därefter somnade jag uppe i hans säng och han somnade i soffan därnere. Nog pigga vi är. När klockan blev tillräckligt tog vi bussen till Ängelholm, jag väntade med honom till hans buss kom & hoppade på tåget till Helsingborg, sen bussen till Åstorp :)

Väl hemma i Åstorp lämnade jag älsklingens filmer på videokalle och promenerade ensam hemåt i det fina vädret. När jag kommit hem gick ut en runda i trädgården med Sapmi & fixade stengången lite smått så jag slipper göra det imorgon eller nästa dag, eller dagen efter det. Jag gick in och tog på mig en bikini & la mig på altanten, mitt i solen. As nice! När min svåger kom gick jag upp och tog på mig för sen blev det käk med familjen, fast inte med min pappa :/. 

Efter maten var tanken att jag skulle gå ut med mina kompisar, men det blev inte som jag hade tänkt för dom glömde bort mig och det är bara mitt fel. Men nog om det, är trött på falskt spel som så många av mina vänner spelar just nu, bara mot mig! Ska sluta bry mig. Det är ni som förlorar på det, inte jag!

Sen den dissen har jag legat i min säng och tänkt på hur bra jag har det med Andreas. Även försökt övertala honom om att sova hos mig eller jag hos honom, men det gick inte som jag hade tänkt mig - inte det heller. Inte på grund av honom. Han kommer till mig imorgon istället, och gud vad jag längtar efter honom. Kan klockan bli typ elva nu!

Nu sitter jag i soffan helt ensam med min älskling i tankarna och glor på en jävla kärleksfilm. The Proposal. Den är bra om man tänker efter. När den är slut ska jag nog starta en ny film, kommer ändå inte kunna sova. För mycket i huvudet.

Här kommer en bild på mig som jag tog innan jag skulle gå ut.

Snygging, graaawr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0