En helt underbar söndag

En helt underbar söndag har jag haft. Spenderat morgonen, förmiddagen och till klockan halv fyra med min älskade älskling. Hade så himla mysigt med honom, vi låg i hans säng och pratade om allt möjligt. Han är min bästa vän, min andra halva och min älskade pojkvän - Ingen kommer någonsin förstå hur starka mina känslor är för honom. Han är allt och så mycket mer för mig.

Efter de lämnat mig vid oj gick jag hem för att käka. Blev stekt potatis, bacon och ägg. Mycket mumsigt! Sen kollade jag på tv med min syster och sen blev det att dra ut med Micke, Elin, Cassie, Adam och Elin. Spenderade den mesta tiden i solen, uppe i Perslund men sen skulle Cassies pojkvän hemåt så vi gick vidare till Björnekullaskolan. Där satt vi mest och skrattade åt gamla minnen och roliga ord som vi sa rätt mycket förra året. Blev rätt trött där vi satt så bad Micke köra mig hemåt så det gjorde han, så snäll som han är. 

Väl hemma nu har jag pratat med min underbara älskling. Det finns inte ord...Ahh vad jag älskar honom. Sitter även här, i soffan och myser med mig själv och saknar honom. Kollar även på ett program som gick tidigare som heter Stygga flickors klubb. Rätt underhållande eftersom alla bråkar med alla? Hur moget nu det är. Snart blir det att gå och lägga sig eftersom klockan ringer åtta imorgon. Då blir det att duscha, göra ve sig och promenera till mitt hjärta. Han ska även imorgon börja jobba klockan fyra så vi ska ta bussen till Ängelholm tidigare och fixa några saker, han och jag. Vad får ni inte veta, inte just nu iallafall. 

Uppdaterar när programmet är slut. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0