En hel story/Godnatt


Nu är The Proposal slut och den andra filmen är jag inne halvvägs, men jag orkar faktiskt inte sitta här i min ensamhet längre. Det är för sorgligt, tänker för mycket när jag är ensam. Det är inte riktigt okej alltid, definitivt inte nu heller! Går upp och lägger mig i sängen istället & startar en film där istället så kan jag somna om jag nu vill det eller ligga vaken om jag vill det. Sover inte lika bra i soffan längre, problem med ryggen.

Imorgon väcker mamma mig senast klockan 10. Jag ska duscha innan mitt hjärta kommer & när han kommit så käkar vi nog lite frukost & sen om det är fint väder ska vi lägga oss i solen & sola i en massa timmar. Underbart. Klockan halv fyra tar han tåget till Ängelholm, via Helsingborg för att jobba några timmar & sen kommer han hem på kvällen igen, ska fråga om han vill/får sova hos mig imorgon natt istället. Finns inget mysigare att somna med honom och sedan vakna upp med honom.
Under tiden han jobbar tänkte jag sola, göra något i trädgården eller bara ta det lugnt med mamma eller med mig själv. Ensamtid är det bästa som finns, efter att vara med Andreas - för det kan inget slå. Han är allt!

Vi hörs mer imorgon, antingen när jag vaknat eller när mitt hjärta har åkt till jobbet.

Godnatt och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0