En dag kvar och sen jävlar!

Nu är det bara några jävla timmar kvar och sen jävlar i det är de sommarlov - hur jävla skönt som helst! Hur taggad kan man vara inför detta då tror ni? Så in i helvetes taggad..är jag iallafall!
Ett stort minus är att jag inte ska träffa älsklingen imorgon utan vi ska vara på vars ett håll och festa med olika människor, men vi vet alltid att vi har varandra nära.
Tanken med morgondagen är att jag ska med bussen halv åtta, good luck to me :) Sen är det avslutning i skolan med klassen och annat skönt folk. Förhoppningsvis träffar man på lilla Natalie och pratar ut med henne, känner det behövs, i miss her! Sen blir det sola, bada, chilla och kröka som satan med Micke och andra människor på Fria bad i Helsingborg. Hur jävla najs som helst! :) (men bara för att jag vill detta så jävla mycket så betyder det säkert att jag inte får, det suger att vara 18 år och bo hemma, man får inte göra ett skit)

I vilket fall som helst ska jag köpa mig baby olja så min hud steker på litegrann, vill inte vara någon blekfis. Nu jävlar i det ska jag steka på varje dag! Måste även söka mig ett jobb, är i behov av pengar i massor. Vill ha det och lite av den, och det :) Problem problem problem..

Men nu ska jag kolla runder på lite kläder här på nätet och sen blir det att tvätta av ansiktet, borsta tänderna och sen natti time. Kommer dock inte somna. Klockan ringer halv 6 imorgon och förhoppningsvis går jag upp då! Ingen aning om vad jag ska ha på mig? Men måste iallafall ta mig en dusch, efterlängtat men har varit lat hela dagen.

Men som sagt. Kameran följer med lite överallt numera i hope? Behöver köpa mig en ny, den jag har nu suger banan tjugo gånger om dagen! :) Mycket man vill ha men det går inte, utan pengar! Men vi hörs och ha det så bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0