eleven months filled with love

det tog inte lika långt tid för mig att uppdatera som förra gången, gått ett dygn knappt. duktig jag e! gårdagen var ett helvete för mig, en massa tjafs om dittan och dattan. fick en riktigt bra känsla när jag satte mig i bilen påväg till andreas. så himla underbart att slippa allt och vara med honom. vi gick ut och träffade micke igårkväll, en himla massa skratt blev det. när vi kom hem blev det nattmat, fiskpinnar med spaghetti, mums. sen somnade mitt hjärta men inte jag, men till slut gjorde även jag det.

imorse vaknade jag lite då och då, även han. vi gick upp runt elva tiden, fixade hemma hos honom. jag gick ner med mille och handlade frulle till oss och han klippte gräset, mycket mer än så har vi nog inte gjort - eller jo, kollat på film och myst! när klockan blev mycket mer var det dags att promenera hemåt, det tog emot riktigt mycket att gå ut från dörren hemma hos honom. 

nu är jag hemma och vill verkligen iväg. her eyes makes me want to bury myself! sitter och pratar med folk angående konserten med veronica maggio, rasmus seebach och en till kille på sofiero. är sjukt sugen på att dra dit och kolla, så jag försöker få ihop lite people! snart ska jag ta att fixa lite jordgubbar, melon och sånt gott till mig :)

hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0