Boring Saturday

Har inte något bättre för mig så har placerat mig vid datorn, ännu en gång denna dagen. Typiskt mig att fastna här. Ingen åstorpare hörde av sig om kvällen så de blir väl inget, antar jag. Gråter inte för det, skönt att sitta här och ta det lugnt med bra musik i lurarna.

Tänkte gå och hämta lite glass, men jag orkar inte riktigt. Kan du göra det till mig? Inte? Taskigt läge.. Jag gör det själv. Efter glassen är uppäten ska jag starta en film och börja städa mitt rum. Behöver inte få klart det ikväll för har ändå inget att göra imorgon heller, förutom kalas klockan 5 + träffa älsklingen när han kommit hem från ängelholm.

Nu ska jag gå och hämta glass eftersom ni är så dumma -.-

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0