18 Juni

En ny dag med nya äventyr!
Vaknade för drygt tre timmar sedan, jätteroligt . Hela dagen gjord för att sova och vara uttråkad till max. Andreas ringde innan och frågade om jag kunde bege mig till affären för att handla några saker till honom & klart att jag gjorde det för honom. Vann lite på det själv eftersom jag fick träffa honom & det är de enda jag bryr mig om'♥.
Just nu har jag precis ätit en tallrik glass till föräldrafällan, den går på tv4. Vilka minnen man har till den filmen, brukade sitta med min syster och kolla på den filmen. Hade kul med henne också, men det var då! Ska kolla på lite jobb och sen städa mitt rum antagligen. Den roliga sysslan ska jag ägna mig åt hela kvällen.
Ska fjäska för mamma och se om vi kan få henne till att åka in till Helsingborg för att käka kinamat med mig. Och kanske Jessica och Martin.. Men det är tveksamt!
minne från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0