Two freaking days left ♥

Blev inget hörande senare igår kväll, orkade inte starta datorn som vanligt.

Igår blev det en mysig hemma dag med mig själv. Min syster lärde mig även att tvätta, gulligt va? 18 år och lärde mig nyss att tvätta, awesome. På kvällen kollade vi på Lotta på Liseberg, det var rätt kul för Martin och Jessica tramsade sig. Vid tjugo i fyra somnade jag om jag ska vara ärlig.

Idag vaknade jag halv tolv, hörde av mig till mitt hjärta och han kunde inte träffas idag heller så jag åkte till Ängelholm för att fixa några saker och sen åkte jag till Hyllinge för att kolla på ett par skor som naturligtvis inte fanns så jag köpte mig en massa godis & tog bussen hem. Cyklade hem och lämnade en påse godis till mamma och min syster & cyklade vidare till mitt hjärta där vi hade den andra godis påsen. Jag åt även där med honom, efter maten diskade vi och startade Sex and the city 2 som var skit bra. Vi satt tillsammans i sängen och mös & höll varandra i handen och gud vad jag älskade att bara sitta nära honom. Han är underbar och han är bara min. Lovely! Under dagen har vi skrattat, myst och haft en underbar dag tillsammans. I freaking love him so mutch! ♥

Nu är jag hemma, sorgligt nog. Min syster gick och la sig direkt när jag kom innanför dörren så jag sitter här själv. Kollat på Karlsson på taket och nu kollar jag på Stygga flickors klubb, det är ett sjukt program kan jag lova med hela mitt liv. Det handlar om ex antal bitchar som bor i ett hus tillsammans och de enda dom gör är att bråka 24/7. Jag gillar att kolla på det men hade inte fixat en enda dag, hade fått damp på såna falska personer.

Imorgon finns det inga planer alls. Tänkte fixa här hemma men om mitt hjärta behöver hjälp med vissa saker så finns jag där för honom och ska hjälpa honom. Plus så vill jag hitta min älskade bikini och även mina efterlängtade skor som jag inte hittar någonstans. Sjukt. Men jag gör det bästa av dagen helt enkelt. 

Onsdag imorgon - two freaking days left. Love it!

Vi hörs imorgon. Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0