Torpardagarna 2011

I helgen har jag spenderat all min tid hemma hos mitt hjärta eller på marknaden som varit här i Åstorp, och det tycker jag är helt okej. Haft mycket att tänka på så har förtjänat att glömma och ha roligt någon gång ibland.

I fredags mötte jag älsklingen i Ängelholm, kollade på några saker och sen tog vi bussen hem till mig, hämtade några saker där och begav oss mot oj och sen hem till honom. Blev att mysa till det innan maten men efter maten blev det att träffa kompisar och dra ner till byn - hade grymt roligt. Senare gick jag och Andreas hem till honom och kollade på film, sjukt bra! Sen somnade jag i hans famn.

Igår vaknade vi lagom till tolv, gjorde frukost och sen gav vi oss iväg till marknaden. Jag åkte några karuseller med mina gullisar - Emil och Anton. Skrattade grymt mycket i virvelvinden, ni kommer aldrig förstå. Senare gick vi hem till Emil för att förfesta litegrann. Jag och tjejerna gick ut i regnet och hoppade på studsimattan, busigt värre. När klockan blev tillräckligt gick vi upp mot byn där allting började gå snett. Jag fick gå själv för alla gick ifrån mig men jag låtsades må bra och såg hur glad ut som helst. När klockan närmade sig ett gick jag och älsklingen hemåt och skulle ladda ner en film, men ingen av oss orkade kolla så vi la oss i sängen och mös tills vi somnade.

Imorse vaknade vi också runt tolv. Gick mot Emil och hämtade min cykel och sen skiljdes vi åt vid bron för han skulle hem och jag skulle till byn. Under knappt en timme så hade jag bränt sönder mina axlar, fyfan vad ont jag har. Men i vilket fall som helst så hämtade jag Sapmi och sen gick jag hemåt med min söndriga cykel. 

Är iallafall hemma nu och har käkat med min mamma, min syster och min svåger. Det blev mat från den nya restuarangen som öppnat i Åstorp, det var skit äckligt om ni frågar mig men de andra gillade det. När vi ätit så satt vi och gissade på olika låtar från en gammal skiva och sen hade Jessica och Martin tävling om vem som hade flest rätt från min musik lista på mobilen. Jessica vann, rätt stort.

Nu sitter jag själv i soffan och svettas ihjäl. Dags att duscha kanske? Får se hur det blir med den saken. Klockan ringer halv 9 imorgon för då ska jag och mamma köra & lämna min cykel så den blir lagad. Förjävligt att den går sönder efter två fucking dagar sjukt! I vilket fall som helst så får ni bilder, fast de är bara på mig för orkade inte fota något annat i helgen. Haha egoist jadå! 

Här kommer de.


Vi hörs imorgon.

Godnatt och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0