Tidigt godnatt för min del

Tjenixen alla fina.

Idag skulle jag ha uppdaterat när jag kommit hem från Andreas men så blev inte läget. Inte orkat starta datorn under hela dagen, har inte alls mått bra så har sovit från det att jag kom hem från honom och skulle till min mormor och morfar för att äta middag.
Blev spättfilé med potatis och jordgubbar till efterrätt. De kollade på allsång på skansen och jag försökte slappna av men det gick inte, allt blev mycket värre. Jag hoppas det blir bättre snart.

Nu sitter jag här, precis pratat med min tvilling å mitt hjärta. Tur man har dom i sitt liv ♥. Ska försöka spela cs ett tag men ska lägga mig tidigt idag. Imorgon ska jag åka till Ängelholm å hjälpa Andreas ta hem sina saker därifrån och sånt, bara om jag mår bättre såklart. Hoppas på det.

Vi hörs när vi hörs helt enkelt.

Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0