Starten på den nya veckan

Tjena folks.
Idag är det måndag, alltså början på en ny vecka. Planerna idag var att träffa mitt hjärta [check] och göra ärenden [inte check]. Jag vaknade halv 8 och gick ner och duschade & gjorde ve mig, när jag var klar kom jag på att jag inte skulle vara hos Andreas förrän klockan 10 så la mig en stund till och cyklade sedan till honom, blev lite tidigare än 10 men man kan inte få allt. De första timmarna låg vi bara och pratade, han är så underbart gullig den filuren, älskar honom över hela mitt hjärta ska ni förstå.
Under dagen har vi ätit, pratat, skrattat och bara älskat tiden av att vara med varandra. Jag följde honom till stationen för han skulle ta tåget för att se fotbollsmatchen, men tågen var inställda så det kom en buss istället. Han var inte glad när han åkte men vem hade varit det? Hatar skånetrafiken!
Sedan cyklade jag hem och här sitter jag nu, ska hitta ett recept på kyckling-curry för jag är sugen på det idag, men ska bara övertala min syster att äta det, hon också. Får se hur det går! I vilket fall som helst så ska jag snart cykla till mormor och lämna några flaskor & sen cykla och handla mat, om jag får tag på min syster såklart.

Vi hörs senare ikväll antagligen.

Jag och Ida är vänner igen så därför lägger jag in denna fina bild på oss - puddingar (á)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0