Se upp för dörarna, dörarna stängs

Godmorgon mina pinglor. Gårdagen var helt otrolig. Vi satt på söder och lyssnade på musik men sen började det regna mer och mer så vi satte oss på dickens. Lika trevligt de! Blev en massa dricka för allas del förutom Jessicas då. Vi satt där och skrattade åt 40+ som dansade åt dagens dans på deras sätt, rätt kul faktiskt. På tåget hem satt jag och skrattade åt Martin hela kvällen för han satt och pratade i sitt paraply hela vägen - se upp för dörarna, dörarna stängs ;)

Jag tar ett nytt inlägg och berättar hur min lördag ser ut, en massa spännande äventyr som ska göras idag. Trevligt.
Här kommer en bild på Martin och Nosse från dickens, finns på fb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0