Planerna för fredag

Planerna idag är att träffa mitt hjärta och kanske gå ut & käka tillsammans, bara han och jag. Mysigt! Sen, om jag orkar, vill och känner för det så ska jag ta bussen till festivalen med Zahra och Angelica. Det kan bli roligt men det kan också bli pest och pina. Får hålla tummarna!

Om jag inte känner för det tar jag en dag för mig själv hemma. Cyklar kanske bort och hyr mig några bra filmer och myser till det med riktigt god mat och gottis framför tvn samtidigt som jag önskar att jag hade min älskade pojkvän next to me. 

Får se hur det blir. Är kanske på bättre humör när jag vaknat, men inte ska jag sova än. Blir att spela cs ett tag nu. Hörs.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0