Nighty

Precis spelat klart så pass mycket cs jag orkar för ikväll/inatt. Kommit rätt långt som sagt. Är på nivån hard. Hihi, det är rätt bra jobbat på två - tre nätter, tycker jag. Jag får hoppas det löser sig på bästa sätt innan detta tar död på mig. Håller tummisarna. Klockan ringer 10 - 11, är ensam hemma hela dagen så jag får hoppas att Andreas vill och kan träffa mig för vill och orkar inte vara själv hela dagen, det är jobbigt som det är.

Ska släcka ner nu och gå ner för att borsta tänderna & tvätta bort sminket. När det är klart ska jag byta om till pyjamas och starta om filmen jag köpte idag och somna till den, om jag kan somna!

Vi hörs när vi hörs, förhoppningsvis imorgon. Godnatt på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0