Min torsdag

Dålig uppdatering å den enda ursäkten jag har är att jag mått dåligt, ont i huvudet å feber..

Igår hjälpte jag mitt hjärta hem med datorn å de sakerna från Ängelholm, efter det cyklade jag hem och vilade någon timme och sen kom maten. Det blev äcklig kebabsallad, fy tusan. Sen satte jag mig framför datorn och spelade i någon timme och laddade ner en väldigt bra film. Gick sedan ner för att kolla på filmen, då man fick ett sms av sin kära pojkvän - han var sugen på kladdkaka å frukost. Så jag lovade honom att stiga upp i tid och komma med frukost å kladdkaka till honom den busungen. Såg inte hela filmen utan bara början, för tänkte det var smartare att lägga mig.

Mycket riktigt ringde klockan åtta imorse då det blev en snabbdusch och ta på sig en enkel outfit å packa ner sminket och plattången i väskan för att ta med den till hjärtat mitt. Cyklade och handlade å sen hamnade jag till slut hemma hos honom. Vi åt frukost, mös till det riktigt framför tvn med en superbra film från min sida. Vet inte vad han tyckte. Sen valde han en film å då somnade jag till för min huvudvärk började komma tillbaka. 
Efter filmen gick vi mot Cassie för att vara med henne, Micke och Elin. Vi satt hemma hos henne och snackade, de diskuterade rökning. Ska man röka - ska man inte röka? Sen cyklade vi ner till roma för att äta pommes och dricka cola för min del. Efter det ville alla plötsligt hem men jag och Andreas stannade ute lite längre och bara umgicks vi två. Mycket mysigare så, om ni frågar mig. Sen hämtade hans mamma honom vid korsningen vid Vårdcentralen så jag cyklade hem och lagade mat. Makaroner och köttbullar! Kollade även klart på filmen jag laddade ner och startade ännu en efter det, Sandor/Slash/Ida. Efter det började de andra diskutera och de är naturligtvis bara mitt fel så jag gick upp hit och här sitter jag.

Har precis spelat cz och det gick åt helvete. Blev alldeles för aggressiv så fick stänga ner skitet! Typiskt mig eller? Haha inte ens haft datorn en vecka tror jag? Hur skulle mamma reagerat om den redan gått sönder?

Ska försöka få ner ännu en film och sen kolla på den. Godnatt på er allesammans. Bloggar mer imorgon, ska försöka ta tag i några saker. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0