Lovely days

Blev ingen sommarfest igår men kvällen var bra ändå. Umgicks med min älskade älskling och våra fina vänner. Promenerade runt i Åstorp, lekte i Perslund, busade och hoppade runder som småbarn och bara älskade livet. Senare gick vi hem till Emil för att titta på film men vi satt mest och snackade & det var kul det med. Fy satan vad livet är underbart ibland. Jag och Älskling gick hem runt tolv tiden och tittade på tv och jag somnade sedan skönt i hans famn. Lovely.

Idag vaknade vi av klockan. Det är ingen vanlig dag idag, det är derby. HIF - MFF :) Vi gjorde ve oss och promenerade till stationen där vi träffade de andra pojkarna. Väl inne i stan hämtade vi biljetter och gick vidare ner till knutan och umgicks med folket där. Träffade min sockersöta tvilling. Det blev kaos inne i stan. Poliser överallt och flaskor kastades hit & dit. Själv blev man inputad i alla cyklar och min stackars fot blev mosad alla miffon som sprang på mig. Tack för den allesammans! När tiden var inne gick vi upp till Olympia och ställde oss på Norra, sorgligt nog men biljetterna var slut. Matchen var bra men domaren kunde ju fara till helvetet istället. Det blev 2-2 iallafall, bättre än att förlora. Stolt hifare!

Tillsammans promenerade vi till knutan och tog tåget hem. Jag och Älskling gick hem till mig och pratade. Vi bestämde oss för att gå ut och käka, bara han och jag. Det blev en pommes på roma. När vi ätit upp kom hans kompisar, Hompe och Emil. Vi följde med dom hem och tjugo över 11 promenerade vi mot stationen och lämnade Hompe och sen gick vi hemåt. Kollade tv och gick sedan upp & la oss, somnade även skönt idag med. Underbart att känna hans värme mot mig.

En underbar fredag och lördag helt enkelt. Vi hörs imorgon/söndag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0