Lev livet

Hej hopp på er.

Smsar med mitt hjärtegryn, planerar inför morgondagen. Tanken är att om jag får så ska jag och han åka in till staden & kolla på hårförlängning till mig. Jag hade det tidigare i mitt liv om trivdes i det något enormt. Hoppas på att jag får detta för min kära mamma nu också.

Det jag gör nu är att kolla runder här på nätet lite och kollar på film, dieselråttor och sjömansmöss. Men tänkte spela snart igen. Det enda jag saknar nu är mitt hjärta - önskar han var här.

Om inte planerna imorgon går igenom blir de väl att träffa honom iallafall om han kunde det & då skulle vi kanske gå ut och träffa folket i Åstorp en sväng. Alltid lika kul.

Här kommer ett citat.

Skriver senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0