Guud night

Det blev en riktig skräckis. Den går på tv11 - riktigt sjuk film. Handlar om en kille och en tjej som hyrt ett hus på landet eller något sånt så kommer det tre personer och skrämmer dom & försöker komma in i huset så killen och tjejen får göra allt möjligt för att försöka överleva.

Planerna för imorgon är att jag ska gå upp klockan 9. Duscha och göra ve mig så mycket jag orkar och det bros mest på vädret för om det är fint ska jag lägga mig i solen tänkte jag. Jag ska iallafall vara hos mitt hjärta klockan 10 och det ska bli en massa mys och skratt hoppas jag.

Ska kolla färdigt filmen och sen starta en film som jag kan somna till. Vi hörs imorgon när jag orkar starta datorn om jag gör det. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0