Godnatt finisar

Hejsan hoppsan på er, era fjonkisar!

Haft en bra dag? Själv har man haft en riktig slappedag. Vaknade brevid mitt hjärta halv ett, han satte sig och spelade cz ett tag och jag låg i sängen och tog de lugnt. Skönt att umgås på de sättet också, lovar! Jag följde honom till oj och gick sedan hem. Satte mig här framför datorn med en film på och sen startade jag ännu en film och la mig i sängen istället där jag somnade efter vi ätit. Det blev varma mackor och sen glass med jordgubbar, mums.

Nu sitter jag fortfarande här men med en ny film på. Systar i Jeans. Snart ska jag spela och sen gå ner för att göra ve mig för natten. Vi hörs imorgon naturligtvis.

Ps. Hade namnsdag i lördags och idag. Busigt va? Hade ingen aning om det förrän min mormor ringde och sa grattis. Hihi, typiskt mig.

Men vi säger så. Godnatt och tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0