Godis sugen

Godkväll på er.

Nu har jag berättat om min kommande vecka och är bara ledig på tisdag och onsdag, om ens då. Det bros lite på ifall någon jag lovat att träffa kan träffas just de dagarna och då är jag helt enkelt upptagen.

Imorgon står det att jag ska träffa min älskling, äntligen och även göra några ärenden och det stämmer för han ska på fotbollsmatch och när han åker ditåt så ska jag ta mig till Hyllinge för att kolla på ett par skor, för det sägs att de har skorna jag söker där hoppas jag. Sen blir det nog att ta mig till Ängelholm för att byta storlek på tröjan jag köpte till Andreas, eller så tar jag det en annan dag innan fredag bara, annars får jag inte byta den av affären.

Nu kollar jag på någon draqqueen tävling på tv men ska få igång en film innan jag dör av tristess. Det känns som att de flesta kommer endast när de behöver något, men vem vet. Ska gå och ta mig lite godis eller vad vi har i vårt fina skåp där man hittar allt möjligt. 

Vi hörs senare kanske. Kram
en liten pudding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0