God onsdag allesammans!


En vacker bild på (gammal) vacker vänskap!

Igår var det något som inte stämde med mig, var helt borta i mina egna tankar. Mycket sällan de händer något så extremt som igår. Jag satt framför datorn och kollade på film hela dagen igår, precis som planerna är för idag. Min största önskning är att jag får träffa min älskling men det blir nog inte så idag heller

Idag vaknade klockan tolv men låg i sängen & drog mig till klockan var iallafall halv. Sen satte jag mig här för att få mina kläder beställda och möjligen att Nelly asen har gett tillbaka mina pengar, men icke! Jävla skit sida det där. Jag vill ha min klänning i helgen ju, men de förstör allt som har med det att göra. Problem problem problem. Snart  ska jag gå ner och göra någonting att käka, när jag käkat ska jag lira lite och sen ska jag faktiskt gå ner och duscha. Känner mig rätt ofräsch om jag ska vara ärlig.

Mina planer för veckan kommer i ett senare inlägg. Jag hade glömt bort att de kom en ny vecka efter söndags. Man glömmer bort dagarna när man har lov. Jag sover ju på dagarna och är vaken på nätterna. Inte lätt när man spelar! Haha, nu käääääk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0