FÖRVIRRAD

Förlåt allesammans för att jag inte har någon koll på veckodagarna, det är inte onsdag idag, utan det är bara tisdag. 

Idag har jag spenderat mesta tid framför datorn men tidigare ikväll åkte jag, min syster och mamma till elgiganten & väla. Det blev en del shopping, köpte en väska, nagelkit och en massa mer tror jag. Nu är vi hemkomna och min syster har fixat mina naglar och jag är nöjd, mer än nöjd! 

Sitter framför datorn och ska snart spela tänkte jag. Min älskling smsar med mig så blir lite svårt att göra båda när jag vänjer mig vid långa naglar! Haha. På tal om planerna inför veckan så orkar jag inte göra det nu, så de kommer senare mycket senare antar jag. Håll ut.

Här kommer en myskobild på mina naglar å mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0