Första festivalsdagen

Hallojsan på er snyggingar och icke snyggingar!

Haft en busy day och därför inte haft tid för datorn som ni säkert märkt. Planerna idag var att förfesta i Ängelholm och åka in till festivalen & ha kul tillsammans men det blev istället att dricka en cider i Ängelholm, åka in till knutpukten och gå där fram & tillbaka & sen ta tåget hem till Åstorp med mitt hjärtegryn. Vi tyckte det var mysigare att umgås med varandra istället för ingen av oss var taggade för att festa, så det blev så. Vi köpte oss lite godis och mös till det riktigt framför tvn & sen följde jag honom hem och började titta på dear john men kunde inte se hela, var helt förstörd. Saknade Andreas så det gjorde ont i mig!

Innan jag åkte till Ängelholm chillade jag hemma med hög musik och gick runder i underkläder. Bestämde min outfit i inte lugn och ro & sminkade mig i lite mer stresstakt, klockan 2 cyklade jag till oj, sen till tobakshörnan och till sist gick jag och mitt hjärta till stationen och tog bussen med Emil. Mer om denna dagen har jag inte att berätta och inga bilder.

Mer om morgondagen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0