Ett långt inlägg

Dålig uppdatering och jag vet om det. Har inte ens en bra ursäkt utan det är bara så att jag inte har orkat starta datorn och skriva vad jag har gjort eller gör just då, för har mått upp och ner på sistone. Vet inte vad det är med mig.

Senast jag bloggade väntade en familjedag med min mamma och syster. Jajamensan, vi åkte in till Helsingborg där det blev fika, shopping och skratt. Vi tog tåget hem så jag hann träffa Andreas, då vi gick hem till mig och jag bytade om för att sedan följa han till Oj, där jag hämtade mina klänningar från Nelly också. Dom skickade fel klänning också förresten - fan dom! Senare på kvällen blev det käk på Milano med familjen och mormor & morfar. En helt underbar kväll med god mat, snack och skratt. Ibland älskar jag dom - ibland inte, men så är det nog

I torsdags gick jag upp tidigt för att gå till Älsklingen, för vi skulle fixa hans moppe hade han tänkt. Jag tog med frukost, plockade fram och sen kom han så att han åt. När vi käkat upp frukosten var klockan 10 och jag var tvungen att cykla hemåt pga omständigheterna. Jag cyklade hem och sov & det var typ det enda jag hade för mig den dagen förutom film, kränga godis och glass & gå och handla mat åt syster och hennes kille. SLAV, not.

I fredags gjorde jag inte heller så mycket. Det var rätt dåligt väder under dagen så senare på kvällen gjorde jag i ordning ett bord och stolar i trädgården & tog fram alla möjliga sorters cider & bjöd dit några kompisar. Vi satt och snackade och skrattade åt allt och lite till. Lite senare kom mitt hjärta och hans kompis, då det blev lite roligare. Satt i mitt hjärtas knä hela tiden och kände hans värme mot mig, underbart. När klockan närmade sig tolv stack alla från mig för de skulle dit och vissa skulle hem och ja, vad vet jag. Själv plockade jag undan tomma flaskor och burkar & sen gick jag in och kollade på film. Gick sedan upp och la mig men jag kunde inte somna för mitt hjärta skickade inte, men till slut somnade jag. Skönt.

Igår vaknade jag rätt sent, fast vi hade ett par högljudda töser hos oss. Min syster och Martin passade hans systers barn. Söta flickor det där. När klockan närmade sig två hörde Ida av sig till mig och frågade angående Kristianstadsdagarna & jag tackade ja! Snabbt in i duschen och sen göra ve sig för att köra och ta ut pengar & sen på tåget där hon satt. Påväg dit snackade vi om allt möjligt, väl i Kristianstad var det trist - inget folk. Vi käkade på mcdonalds, gjorde en tröja till mig, köpte popcorn och åkte vidare mot Helsingborg där vi inte heller gjorde ett jävla mög. Tog en tidigare buss hem och mamma hämtade mig på stationen. 

Har precis lagt mig i sängen med en film, ska snart släcka för natten. Idag/Söndag ska jag kanske träffa min älskade älskling om han kunde. Håller tummarna för allt jag kan. Saknar honom något enormt. Om det blir att jag inte ska någonting så kommer min morbror till mig och mamma & då ska vi umgås med honom och antagligen äta hos min mormor och morfar. Mysigt värre, men mysigare med min älskling! 

Nu ska jag iallafall släcka som den lilla mes jag är. Det kommer förhoppningsvis bättre uppdatering senare, håll tummarna för det så ska jag försöka få in det i min skalle okcså.
Godnatt på er.

Här kommer en bild på mina tre äggmackor som jag gjorde när pågarna hade gått ifrån mig, efter chillkröket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0