Ett finfint kalas

Godmorgon & Go´kväll på er, mina kära vänner! 

Varit en dålig uppdatering från min sida, idag med men en förklaring har jag. Först på morgonen började helvetet som bara blev värre och värre bara jag lyfte på telefonen men det löste väl sig på det allra bästa sättet just då. Senare åkte jag till Ängelholm med min mamma och syster & där träffade jag naturligtvis på Andreas, min älskade älskling och hans polare. Det blev en hel del handlat, men det var nyttiga saker enligt mig. Vi tog oss en fika på Graffiti café och sen begav vi oss hemåt för där satt min morbror & väntade på oss.

Ett tag senare var det vidare på kalas men först ombyte. Ringde och pratade med mitt hjärta också & berättade att jag hade handlat något till honom och han blev väl glad, hoppas jag. Men back to kalaset. Det blev lax, potatis och sås till middag, jordgubbar till efterrätt och jordgubbstårta som fika. När klockan närmade sig tolv körde jag och mamma hem, skönt att komma hem och lyssna på ingenting.

Jag laddade mobilen och gick ut då helvetet startade igen. Var ute i en timme, hemskt att jag ska må såhär som jag gör just nu. Känner mig värdelös och oälskad - vad är det med mig egentligen? 

Jag hoppas jag mår bättre imorgon då vi ska ha en familjedag, utan min älskade och saknade pappa. Vet inte vad planerna är än men det får vi se när jag vaknar. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0