En riktig mysdag

Hej folks.

Idag skulle jag åkt in till Helsingborg och köpa mitt älskade och efterlängtade löshår men så blev inte fallet, utan jag hade en riktig mysdag med min underbara pojkvän. Jag mötte honom vid bron & vi gick hem för att tillsammans laga riktig god mat - korvstroganoff med ris. Underbart gott var det. Efter det tog jag disken medans han stod bakom mig och kramade om mig, underbart det också kan jag lova. 
Efter att maten var uppäten och disken diskad så gick vi upp på mitt rum, låg och pratade om allt mellan himmel å jord. Vi är bra på det ♥ Sen satte vi oss och kollade på morden i midsomer & fixade mina naglar. Alltihopa tillsammans. När min syster och hennes kille var ute gick vi upp till mitt rum och målade mina naglar på nytt. Då närmade klockan sig 11 så jag följde honom hem. På vägen hem till mig igen mötte jag min farbrors fru och hennes son så stod och pratade med henne ett tag. Mysigt det med!

Väl hemma pratade jag vidare med min morbror. Och nu sitter jag här & ska gå ner för att glo tv. Hörs imorgon då det är dags för festivalsdagen nr 1 ! Tagga..

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0