Eftersnack om dagen

Min dag har varit fantastisk. Många skratt, mycket bus och många fina minnen. Började med en pommes tallrik till Cassie & Elin och Andreas. Jag ville inte ha utan drack min dricka istället. Sen cyklade vi till rågenskolan och satte oss och snacka skit om allt och ingenting. Helt plötsligt blev vi törstiga och stack till lidl för att handla och sen tillbaka till rågen där jag satte mig i ett bär och fick det på mina nya byxor
Mamma ringde och berättade att maten nästan var klar så jag cyklade hem och käkade. Hem till mig kom sedan min älskling, cassie, elin och ännu en elin som jag inte träffat tidigare - men en mycket trevlig och söt tjej. Andreas gick hem för att käka och då ramlade Emil och Sebbe in hos mig. Vi satt fortfarande kvar och snacka skit men cyklade sedan till björnekulla dit Linus och min älskling kom, tillsammans med hans hund - Mille. 

På björnekulla busade jag med Mille, mös med Andreas och skrattade med allihopa. Sen cyklade man vidare till stationen och med Andreas hem för att säga hejdå också vidare. Saknar den filuren redan. Påväg hem igen cyklade man tillbaka där man skiljdes med de andra och snackade lite med Micke som också kommit dit. Stannade i några minuter och cyklade sedan vidare hemåt.

Är hemma nu och ska ta och spela lite cs. Skriver godnatt senare. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0