Dimmig lördag

Blev en riktig äventyrlig lördagskväll, med en massa regn som sög riktigt mycket men det stoppade inte oss. När bussen tagit oss till Helsingborg blev det käk på donken med syster & Martin. Sen satte vi oss på Hamnpaviljongen och drack med de andra som skulle vara med på möhippan. Vi satt där till kvart över fyra och sen hämtade vi Madde på spaet. Mycket fint ställe faktiskt!
Sen blev det att gå runder på tivolit och jag vann en riktigt gullig nalle, kommer bild. När vi inte hade mycket mer att göra så gick vi till båten för att sätta oss på restuarangen för att avnjuta vår underbara middag. När jag och Carro ätit upp gick vi och köpte en massa dricka. Usch jag blev pank! Drack hur mycket som helst på båten så de snurrade rätt bra när vi hoppade av. På knutan träffade jag Angelica, Felicia och min älskade älskling. Av honom hann jag få en puss och sen skulle han gå "/. Ville umgås med honom lite mer men man kan inte få allt.
Det sista vi gjorde var att gå till Harrys, där blev det mest tjafs så jag tog tag i detta och drog ut mina kusiner på dansgolvet. Carro kan dansa när hon druckit ;) Haha! Mycket trevligt. De åkte hem tidigt så jag fick åka hem själv och var helt förstörd.

Bättre blev det inte när jag kom hem. Någon gång ska jag vara ärlig och berätta precis vad som pågår i mitt huvud och med allt & alla, men nte nu.

Ska berätta om min dag idag också. Ska bara hämta dricka. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0