Big sunday

Varit upp och ner ett tag med mina känslor här. Väldigt deppig och överdrivet ledsen på grund av så mycket och absolut ingenting. Har bland annat köpt mig en sprillans ny dator så nu kan jag spela counter strike och wow. Ska bli spännande att lära mig det! Alltid kul med något nytt.

Igår var jag med min mamma hos min morbror hela dagen, kvällen och halva natten kändes det som och direkt när jag kom hem lirade jag vidare på cs. Super kul att man kan spela igen. Längesen och väldigt saknat. När jag vaknade idag pratade jag med Andreas i telefon, och det kändes bra. Lugnande och sådär! Sen gjorde jag ve mig och åkte till väla med mamma. Det blev två par jeans, några ringar, två filmer, ett pennskrin och en kalender till skolan. Det ska börjas planeras i tid. Sån är jag.

Nu ska snart familjen äta här, men inte jag. Vill inte ha någon jävla köpemat idag med! Fan äckligt är vad det är numera. Ska iallafall spela cs snart och sen försöka prata lite med mitt hjärta, om han känner för det lika mycket som mig. Vi hörs nog senare. Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0