4 June

Ingen vidare bra dag! Startade dagen tidigt för att åka och laga min cykel med mamma och min farfar. Det gick bra och rätt snabbt. De stod och babblade på om allt möjligt, jag ville mest hem och sova. När jag kom hem gick jag upp och la mig men sen blev det lite problem så cyklade till Andreas men fick inte stanna så cyklade iväg men kom tillbaka ett tag senare. När man väl cyklat hem så blev det att sova ännu mer och sen att äta middag.

Efter middagen började allt, helvetet var igång. Pang pang boom! Jag orkar inte berätta. Ni som vet, vet och ni som inte vet, vet inte. Jag ligger nu på mitt rum efter att ha städat det och kollar på film, en liten teater komedi. Rolig sådan! Ska snart släcka och säga natti natti.

Imorgon är det dags för kalas för min morbror. Under förmiddagen har jag lust att träffa mitt hjärta men hur det blir med det får vi se. Ska höra med honom om det när han vaknat, om han nu gör det i tid. Aja får hoppas på det bästa. Ska säga godnatt nu iallafall.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0