vi hurrar för fredag!

Idag hoppades jag på att Inger, vår mentor då skulle ringa till mig och säga att jag var ledig men det hände inte. Var riktigt seg imorse och orkade inte röra mig speciellt mycket så tog på mig myskläder och gick till stationen snabbt och enkelt. I Klippan träffade jag Daniie, vi gick till skolan och sen blev det praktisk psykologi. Vi fick fyra uppgifter under tiden vi har APU och jag klagar inte, för vi har inte så mycket om man gör det i tid. Därefter kom ju engelska lektionen som vanligt men idag var den verkligen skitrolig. Vi satt och skrattade med läraren som aldrig förr och vi fick låna hennes dator & gå in på facebook. Haha, aldrig skrattat så mycket tillsammans med en lärare någon gång, rätt coolt. När vi slutat där blev det mentortid och det innebar att jag skulle få reda på om jag hade fått en APU plats eller inte men det hade jag. Jag ska spendera mina fyra veckor i tredje klass på rågenskolan, kommer bli bra.
Efter mentorstiden slutade vi och vi gick till stationen, hoppade på tåget och jag hoppade av i Åstorp. Promenerade hem och väl hemma diskade jag och stekte fem fiskpinnar därav tre blev brända -.-'. När allt var klart vid ett tiden la jag mig i soffan och sen somnade jag...
Jag sov från klockan ett till klockan tjugo i fem, förstår ni att jag var trött eller? :) Haha när jag vaknade tittade jag på film med mamma och pappa när han väl kom hem. Under filmen sprang jag upp och ner, hit och dit för jag duschade och bytade om för jag skulle iväg på röglematch med min kära pappa.
Vi körde hemifrån halv sju och kvart i var vi i Ängelholm. Köpte en hamburgare till mig och en korv till pappa & satte oss på våra platser, på rad 2. Väldigt bra platser, man såg allt! Under första pausen följde jag med pappa ut för han skulle röka men sen tappade jag bort honom och hittade Nilla istället så stod och hängde med henne istället :) När matchen började igen hittade jag tillbaka till pappa och perioden fortsatte. De spelade bra men fick inte till det riktigt med pucken, iallafall inte in i mål. Under andra pausen skulle jag träffa Nilla där ute, men icke hittade jag henne utan jag hittade henne lite senare. Blev en hel del snack och sen gick jag tillbaka till min pappa. Under tredje perioden började många gå därifrån, tycker det är lite dåligt faktiskt. Växjö vann iallafall med 2-0 mot Rögle, lite synd för de spelade bra men fick inte in pucken bara.
När vi kommit ut från arenan och fått ut bilen på vägen så blev det mot donken. Mmmm mat! 'Mat är gott' för det sa Nilla till mig, den knäppisen :) På donken köpte jag ett happy meal och fick en liten Hellokitty grej, lite gullig. När vi kom hem packade jag till imorgon, då ska jag till mitt hjärta och sova där efter restaurang besök och bio. Härlig lördag ser det ut att bli och det är de vi hoppas på! :)
Nu sitter jag i soffan med datorn och kollar på en fett knas film, fattar ingenting förutom att alla är kära i en jävla musiker? Hur moget är nu det? :)
Aja, bloggar mer sen om hur morgondagen blir.
Puss

Kommentarer
Postat av: nilla

3-0 blev det väll indå, inte bra men rätt ska va rätt x) och det med maten är sant xD hihi knas u är så söt puss på dig :D<3

2011-01-30 @ 21:29:36
Postat av: Nilla

3-0 blev det ändå tyvärr :( lite sugit, jag var faktiskt en som gick XD tre minuter innan det var ,slut XD hihi XD och sen det med maten, SÅ sant XD hihi så söt gumman, vi måste ses oftare :D puss på dig :D<3

2011-01-30 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0