världens bästa fjortonde januari tvåtusenelva

jag har verkligen haft världens bästa dag - förutom försovningen imorse men utan den har allt varit på topp!
Skolan var helt awesome, skrattat riktigt mycket idag också. undrar vad detta beror på, det är nog för min klass bara är så jävla underbara!
Senast jag uppdaterade hade jag duschat och städat mitt rum & var precis på väg för att möta min underbara pojkvän så jag börjar berätta från där.
Det började med att jag kom till bron, pratade med Daniie hela vägen. Han gick otroligt sakta och anledningen till att han gjorde det var att vi skulle mötas på samma ställe där vi blev tillsammans för ett halvår sedan, underbara han! Jag förstod ju inte det så jag stod kvar vid bron och väntade som ett fån. Han gick inom oj för att handla saker till hans mamma sa han och jag fick vänta utanför eftersom då går det mycket snabbare. När vi kom hem till mig sprang han upp på mitt rum och när jag kom hem låg där presenter på sängen, merci ask och blommor. Blev jätteglad, han är verkligen bäst och det är inte bara pga presenterna såklart.
Innan maten var det bara han och jag på mitt rum, i min säng. Vi låg där och bara mös framför en Johan Falk film. Den var bra, hade glömt jag hade sett den innan. Vi låg och pratade oss igenom filmen, då insåg hur fruktansvärt mycket jag har saknat honom och våra prat.
Det blev pizza till mat. Haha Andreas hade rätt, jag trodde vi skulle ha kött eller någonting men han sa pizza direkt. Vi delade på en kebabpizza och under maten blev det en hel del prat och skratt med mina föräldrar. Pappa, mamma och Andreas diskuterade HIF och MFF, det är inget intressant ämne eftersom jag inte vet så mycket om fotboll egentligen men man ska ju haja på HIF annars kan man lika bra hålla käften(;
Efter maten plockade vi undan och gick upp på mitt rum för att fortsätta kolla på filmen även om det inte blev så mycket tittande för han började brottas och sånt. Jag vann.. nästan iallfall och det är ju det som är huvudsaken. Haha det blev ett par riktigt kraftiga smällar, förlåt :$! Vi låg även under den stunden och pratade lite & sen skulle han hem för han var trött och det är klart man är trött efter en hel veckas skola.
Jag följde honom hem och på vägen till honom pratade vi om allt och ingenting ungefär & han höll på att kasta snö på allt, inte på mig då förstås. Vi tog vägen vid bron, alltså gick vi där vi blev tillsammans för ett halvår sedan. Vi ställde oss på samma plats, åh underbart! Och sen sa han något riktigt fint och ja, jag blev verkligen jätteglad. Det räcker att jag bara titta på honom så ler jag med hela ansiktet.
Utanför honom så pratade vi om imorgon, blivit medbjuden till hans kompisar i Ängelholm men nu är det såhär att min mamma har sagt nej förtillfället, får se till att fjäska riktigt mycket imorgon. Om vi inte ses imorgon så ses vi inte förrän på onsdag för han måste plugga och jag ska vara barnvakt men han skulle se om han hann hjälpa mig.
Imorgon är det öppet hus på min skola i Klippan och det suger verkligen, för jag är så himla trött! Jag vill inte ställa någon klocka på en lördag, jag vill sova tills jag vaknar runt tolv tiden. Om jag inte får åka till Ängelholm ska jag inte göra ett skit efter öppna huset och det suger rätt rejält faktiskt, men jag hör väl av mig imorgon om hur det blir. Håll tummarna för mig för det gör jag'♥
Nu ska jag släcka och försöka sova, det behöver jag.
Godnatt till er och massor av pussar till min älskade pojkvän!
Jag älskar dig och du är den jag behöver för att må såhär bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0