Alla par gör detta testet.

Vad heter ni?  Tess och Andreas ♥

Hur träffades ni första gången? På stationen :$$ 
Hur länge har ni varit tillsammans? ett halv år 14:e ♥
Är ni förlovade? nej

Bor ni ihop? nej

Har ni barn? Nej

Har båda körkort? nepp

isåfall, vem kör bäst? ..

Kommer du ihåg er första kyss? Svår att glömma  (:

Vem sa "jag älskar dig" först? han ;p

Vem är äldst? jag (a)

vilka sjärntecken är ni? oxe & tvillingarna

vem fyller år först på året? jag :)

vem är längst? haha, han ofc !

vem sjunger bäst? han (;

håller ni handen på stan? ibland :o

kände ni varandra innan ni blev tillsammans? nja,vet inte!

vad har ni gemensamt? de är nog rätt mkt (:

blev du kär i första ögonkastet? jaa ♥

har ni någon speciell låt? nej (:

har ni några "frikort"? hahaha nej?

har ni stora framtidsplaner? aa ♥

har ni gråtit i varandras armar? nja...

har ni varit utomlands tillsammans? inte än.

vilket är ert bästa minne? varje dag med honom för med sig ett minne så kan inte välja ♥

vem lagar bäst mat? han såklart!

vad gör ni en vanlig vardagskväll? umgås (a)

ger ni alltid varandra en puss när ni ses? yesyes ♥

bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nja, tjugo min ifrån varandra!

blir du lätt svartsjuk? jag antar de :(

brukar ni bråka? mm innan :/ men de är slut med de nu!

ringer ni eller sms:ar ni mest? han brukar ringa å jag smsar mest (a)

vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han,från topp till tå!

brukar nån av er prata i sömnen? Ingen aning faktiskt.

Alla par gör detta testet.
Vad heter ni?  Emma & Sebastian
Hur träffades ni första gången? När han börja på äk skolan i 8:an tror jag de va ;p
Hur länge har ni varit tillsammans? 8 månader den 15:e
Är ni förlovade? snart
Bor ni ihop? nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? nepp
isåfall, vem kör bäst? ..
kommer du ihåg er första kyss? klart (:
Vem sa "jag älskar dig" först? han ;p
Vem är äldst? han
vilka sjärntecken är ni? vattuman & jungfru
vem fyller år först på året?  Han
vem är längst? haha, han !
vem sjunger bäst? jag (;
håller ni handen på stan? ja
kände ni varandra innan ni blev tillsammans? yes
vad har ni gemensamt? HIF annars e vi totalt olika (;
blev du kär i första ögonkastet? Nja
har ni någon speciell låt? ja, Skin skin- Ras cricket
har ni några "frikort"? ehe, nej?
har ni stora framtidsplaner? absolut
har ni gråtit i varandras armar? mmh..
har ni varit utomlands tillsammans? Inte än.
vilket är ert bästa minne? Svårt att välja, har så fruktansvärt många!
vem lagar bäst mat? jag !!
vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? yesyes
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Samma gata! heheh
blir du lätt svartsjuk? ne
brukar ni bråka? Små tjafs bara
ringer ni eller sms:ar ni mest? smsar
vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han , så jävla fin!
brukar nån av er prata i sömnen? Händer väll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0