ätit dipp med flipp (:

idag var skolan riktigt rolig!på rasterna blev det chillande med daniie vid datorn å sådär,men på middagsrasten satte vi oss med vars en baguetté och en cola & hade ett allvarligt snack.jag berättade precis hur jag kände och det kändes så bra att bara säga som det var rakt ut,för hon om någon förstår! jag älskar dig bästa vän♥.
efter middagsrasten blev det att ha en riktig flipplektion med klassen,hahaha!vi gjorde absolut inget vettigt,jag satt å garva åt den ena och den andra men mest åt ingenting.vi kastade pennor,sjöng låtar eller ja julia och jonna gjorde(; och jag satt å garva åt daniie för hon gjorde mittenbena på sig själv! hahahaha,hon såg ut som en riktig liten gås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0