träffade BG's hjäte ;)

ska berätta hur min dag var,alltså innan bion! :)
klockan ringde som bestämt klockan tio å då gick jag upp för att äta frulle.jag satt och åt sakta för att hinna se hela avsnittet på våra bästa år och när de va slut fastnade jag framför top model men till sist fick jag tummarna ur röven å gick ner & duschade(: bara en snabbis för hade mycket annat att sköta innan jag skulle iväg.
jag gick runder i morgonrock tills min morbror skickade att de skulle köra när som,då gick jag upp och tog på mig & sen tog jag lite foundation å mycket mer hann jag inte utan då kom min morbror med sapmi å hans grejer!vi skulle passa honom idag tills imorgon för de skulle till väla å ikea,alltid lika mysigt med en vovve'♥ jag hann iallfall gå ut med honom innan jag skulle gå till stationen,på vägen träffade jag söte emil å söte anton & även deras mamma therese såklart!de skulle handla på oj,alltid lika kul att träffa dom'♥!
påväg till stationen pratade jag i telefon med daniie å precis när tåget stannade och dörrarna öppnades la vi på.redan på tåget började snacket,vi hade ju inte träffats på skitlänge så hade mycket att berätta!det blev mkt snack å skratt och de är alltid lika kul med daniie!
på knutan blev de käk direkt,på pastamannen!jag hann inte ens äta hälften av min förrän hon var klar,det berodde nog på att jag pratade så mkt! hahah,så typiskt tess där ja!efter käket där gick vi till donken för att käka glass,hahah!vilket kränge vi är.sen blev det att gå på toa för att fortsätta sminkningen och efter de gick vi runder till hisshallen och jag bråkade med skånetrafikens kärringrobot,alltid lika störig!
när vi gick ner för alla de där nittioelva trappstegen diskuterade vi ifall man skulle bryta alla ben om man hoppade ner från högsta till den sista men jag tror ju dock inte man hade hoppat två gånger (a) konstiga diskussioner.och när de färdigdiskuterat gick vi till donken..igen!för daniie skulle ha glass å jag köpte en liten påmmes,fast hon åt ju också va för glass och påmmes va tydligen sååå gott!
sen följde hon mig till biografen för vi skulle kissa å sen följde jag henne till stadsparken för hon skulle åka hemåt medans jag skulle gå iväg med min älskling å hans kompisar och kolla bio!
nästa inlägg kmr om filmen å innan & efter snacket ;). hahah puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0