the tourist

träffade älskling, julia, linnea, hanna och niklas i stadsparken för att promenixa tillbaka till biografen! hahah,lite onödig jag var som gick tillbaka men vad gör man inte för sina vänner(:
till biografen gick jag och älsklingen längst bak och pratade,kändes riktigt skönt att träffa honom igen efter dagarnas diskussioner och en massa skit,men allt de är förflutet och ska inte tas upp igen!han är mitt allt och jag älskar honom så oerhört mycket.jag tänker minsann inte ta ett steg utan honom vid min sida♥
innan bion började gick vi till pistachia och handlade gottis,eller dom handlade - jag ville inte ha någonting,inte sugen! hahaha iallafall,tillbaka till bion..
bion började klockan sju å den var faktiskt bättre än jag förväntat mig(: det var en film man var tvungen att kolla på hela för att förstå,iallfall tröga människor som jag men på ngt sätt kände jag på mig att de var han som var den skyldiga (a) å jag hade ju rätt även om ingen tror på att jag trodde de...
menmen ;p efter bion promenerade vi till knutan,vi stod lite här och var & pratade men när det blev dags gick jag och älsklingen ner mot tåget,där det var helt tyst.
i åstorp hjälpte han mig av å jag följde honom ända hem,vill vara med honom varenda sekund som går♥. på vägen blev det mycket snack,om dagarna som varit och lite så,alltid lika kul att höra vad han hittat på med sina kompisar(: iallfall när han kommit hem började jag gå/springa hemåt men ringde daniie,mkt roligare att prata med någon när man går än att gå i tystheten för den skrämmer mig ibland'/:♥

kmr mer sen(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0