the best time of my life ♥

you mean the world to me babe ♥♥
fjortonde juli tvåtusentio - the best day I can remember

Efter sex månader tillsammans med dig har jag insett att jag aldrig vill eller komma kunna leva utan dig i mitt liv. Du och jag har gått igenom både bra och mindre bra tider,men det spelar ingen roll för det viktigaste är att vi har varandra kvar, vad som än händer´♥.
Jag älskar dig och bara dig & det finns ingen chans i hela världen att jag lämnar dig för någon eller något!
Du är verkligen det finaste jag vet och den bästa människan i mitt liv.
Du är verkligen den bästa å det finns inga ord som kan beskriva hur glad jag är över att ha dig i mitt liv.
Det finns så mycket jag vill säga till dig men även om jag försöker så kan jag inte förklara på något sätt hur jävla mycket jag älskar dig och vad jag skulle kunna göra för dig.
Du är den jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med, du får mig må så bra! Alla har tider då de mår dåligt över något ens partner har sagt men det är för stunden, resten av tiden mår jag så jävla bra.
Varje sekund jag har haft med dig har gjort mig till personen jag är idag!
När jag är med dig känns det som att jag vore i paradiset eller himlen, allting känns så himla bra!

you are my everything
and
you mean the world
and
I want to be with you every second the rest of my life.

I love you Andreas Rasmussen, now and forever! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0