Teckenspråksarbete på gång!

Godmorgon sötnosar!
Nu sitter jag i data salen med tjejerna från min klass och en tjej från estet (?), vi jobbar med vårt teckenspråks arbete fast jag kan inte koncentrera mig.. Tänker nog för mycket!
Idag vaknade jag redan klockan 6, då blev det duschen och sen göra ve sig & en liten snabb frulle blev det också tid till. Det blev att ta bussen idag minsann, så mycket skönare än att sätta sig i ett fullpackat tåg en morgon man inte känner att man är vidare positiv.
Efter skolan ska jag inte göra ett skit vad jag vet, men håller tummarna för att man hinner träffa sin pojke ett tag. Minst fem minuter iallafall, livs viktigt! :)

Nu ska jag försöka koncentrera mig och komma igång med arbetet. Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0