Studiedag :)

Tjena tjena :)
Idag har jag haft studiedag precis som jag berättat innan, den blev inte riktigt som planerat. Jag och Danie tog bussen till Ängelholm halv elva för att titta runder och ta en fika på espresso house. Vi tog även en sväng in i en 'affär', "vi har inte dem i vårt sortiment" Ah, så sur jag blev. När fikan var uppäten och allt var slut gick vi till stationen och hoppade på första bästa tåg till Helsingborg. Vi gick till stan, den shopping galna Danie handlade precis som alltid :) Haha, hon köpte en jättefin halsduk, blev aviis :$.
Till slut kom min lilla tvilling till stan och vi gick vi till knutan där det blev mat på donken. En stor pommes, gott! Alla åt av mina pommes så det blev inte så många till mig eftersom jag pratade mest, haha. När klockan blev tjugo över 2 skulle Danie gå ner till tåget, krama henne och sa hejdå.
Jag och twin satt kvar på donken och pratade i två timmar till ungefär och sen gick vi ner för att kolla bussarna. De gick 16.41/16.45. Vi satte oss på espresso house och snackade litegrann, hon drack sin älskade dryck som jag också blev förälskad i. Får inhandla en sådan nästa gång jag vistas i Helsingborg, mums! När tiden var inne gick vi till vars en buss och åkte hemåt.
På bussen blev det mesta bara skit, men jag skickade iväg ett sms till mamma och sa att jag gick hem till Andreas direkt. Det visade sig att han hade dubbelbokat sig så vi kunde inte träffas imorgon så vi träffades idag istället. Han och Mille mötte mig vid bommarna och för det fick han ett choklad. Hemma hos honom spelade han Call of duty och jag spelade Mega Jump på hans mobil, lust att kidnappa hans tele och spela hela tiden, beroende framkallat :)
Hemma hos honom blev det käk också & han var mycket noga med att jag skulle äta upp allt för han tycker jag äter för lite och jag tycker jag äter hela tiden typ ;s konstigt värre de där. Vi kikade in på bio sidan för att titta vad de går för bios men tiderna kommer inte ut förrän imorgon så han ringer mig också bokar vi.
När allt var klart blev klockan plötsligt tio och jag började gå hemåt vid den tiden. Det tog drygt 30 minuter för mig att komma hem ikväll och det är ovanligt lite för mig :) Men jag gick snabbt och på vägen hem ringde jag mitt hjärtegull för att fråga om han hade mina nycklar hos sig, men hittade dom små rackarna i väskan. Blivit en riktig slarver!

Nu när jag är hemma och vaken glor jag på tv men ska sova nu.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0