stan med daniie'G!

igår bestämde jag att jag skulle komma senare till skolan eftersom jag blev klar med kunskapskontrollen medan inte många andra blev det.jag vaknade klockan åtta,det blev duschen, göra ve sig och få skjus till stationen där jag satt en halvtimme innan bussen gick.jag pratade med daniie hela vägen till klippan och då visade det sig att vi inte hade någon lektion OCH INGEN HADE INFORMERAT DETTA TILL OSS! fy helvete vad sur jag var då och är nu.men sista lektionen,ingers lektion alltså flyttades fram och vi har den nu.jag och daniie sitter i studierummet och gör uppgifterna men ska snart gå till tåget/bussen för att åka till stan där det blir käk på pastamannen,gott! :*


det är ingen bra dag att ens försöka diskutera med mig idag för jag är så in i helvetes jävla trött på skolan.inga lärare hör av sig om dom kommer eller inte och allting suger! jag är så trött så jag vill skita i allt och bara leva livet!

efter stan ska jag till andreas,spendera kvällen tillsammans med honom.vi hörs efter det! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0