Städning och dusch avklarad!

Dagen har varit super! Jag har haft super kul i skolan, min klass är bara så bra! Det har varit som det har varit innan och anledningarna finns men nu är det verkligen som första månaden i ettan, toppen! Jag älskar skolan ♥
På mentors tiden fick jag reda på att jag hade fått VG i pedagogisk ledarskap och jag blev faktiskt super nöjd, för jag trodde inte jag låg så högt men jag är väl självkritisk. Efter det fick jag reda på min frånvaro och den låg på 26%, det är rätt bra faktiskt på två veckor. Jag var sjuk rätt många dagar innan jul så det är ju därifrån.
I matsalen blev det allmänt icke snack. Haha jag och daniie satt helt tysta och bara glodde & maten var verkligen äcklig! Tar tillbaka det i förra inlägget, fyfan! 
Jag och daniie var såklart med på idrotten idag och vi körde julrundan. Det gick bra, jag sprang 15 runder. 12 var G, 18 var VG och 24 var MVG. Nog för att jag satsar på VG men jag var helt slut i kroppen. När jag slutat pratade jag ett tag med Andy i telefon och sen gick jag & Daniie till stationen,blev serious talk på vägen. Me love my friend ♥
När jag kom hem hoppade jag in i duschen, rakade ben - tummen upp! Och jag har även ett nystädat rum, skönt faktiskt. Men nu ska jag skicka iväg ett sms till älsklingen så jag kan gå och möta honom någon gång.
Kvällen spenderas med Andreas och ja, jag finns på telefonen.
Vi hörs ikväll för tyvärr ska vi inte nanna tillsammans pga öppet hus imorgon, sucks!
Men ha en trevlig fredagskväll. Puss ♥
Randåm bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0