Snart natti natti!

Nu har jag gjort en massa. Skrivit här och berättat vad jag ska göra i veckan. Inte säkert det blir stan imorgon än men jag hoppas det för sen är det inte säkert jag kan någon annan dag och jag saknar min tvilling! ♥. Sen har jag fått i mig ett glas cola, bra jobbat va? Haha eller inte!
Jag sitter och kollar på rush hour 3 med mamma för pappa gick upp och la sig. Den är jävligt rolig faktiskt :) Snart ska jag gå och hämta en skål med chips men min tvilling måste svara på sms så jag vet angående imorgon.
Vi hörs mer imorgon era bullar. Sovgott så bloggar jag mer i skolan eller efter stan om det blir av. Tar med kameran för säkerhetsskull :) Bra tänkt av mig.
Ha det bra. Puss ♥
en gammal bild från kroatien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0